תנאי שימוש באתר

כללי

1.        אתר משרד רואה החשבון צחי יוסטר, רו"ח (ייעוץ במיסוי פרישה) https://www.iustertax.co.il (להלן: "האתר") הינו בבעלותו של משרד רו"ח יוסטר בראשותו של רו"ח יצחק יוסטר (להלן, ביחד ולחוד: "הפירמה").

2.        השימוש באתר ובכלל זה בתכנים הכלולים ובשירותים הפועלים בו, מעיד על הסכמתך לתנאים אלה (להלן: "תנאי השימוש") ולתנאים נוספים המופיעים באתר, לרבות מדיניות הפרטיות וכן הוראות נוספות שייתכן ויופיעו במהלך השימוש באתר (להלן יחדיו: "המסמכים המחייבים"). הנך מתבקש לקרוא בקפידה את המסמכים המחייבים. תשומת ליבך כי המסמכים המחייבים עשויים להשתנות מעת לעת ועליך מוטלת החובה להתעדכן בהם.

3.        השימוש במידע המפורסם באתר ובשירותי האתר, או בכל חלק מהם, יתאפשר או עשוי להתאפשר גם באמצעות יישומון (אפליקציה) לטלפון הנייד, אתר הרשת החברתית Facebook ופלטפורמות דיגיטליות אחרות. המסמכים המחייבים יחולו באופן מלא גם על כל שימוש ביישומים אלו ובכל מקום במסמכים המחייבים בהם נאמר "האתר", תהייה הכוונה גם ליישומים ולדרכי הגישה והפלטפורמות הדיגיטליות האחרות העושות שימוש באתר. למען הסר ספק, מובהר כי השימוש ביישומים אלו עשוי להיות כפוף גם לתנאי אתר הרשת החברתית Facebook, כפי שיהיו מעת לעת, לרבות תנאי השימוש, מדיניות הפרטיות וכל הסכם מחייב אחר המצוי באתר זה.

4.        השימוש באתר, ובכלל זה בשירותים ובתכנים הכלולים בו, מעידים על הסכמתך לתנאים אלה. המסמכים המחייבים חלים על השימוש באתר ובתכנים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו"ב). כמו כן, הם חלים על השימוש באתר, בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.

5.        תנאי השימוש באתר ויתר המסמכים המחייבים מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והם מתייחסים, כמובן, לבני שני המינים באופן שווה.

6.        כותרות הסעיפים בתנאים אלו ובמסמכים המחייבים, נועדו לשם נוחות והתמצאות בלבד ואין בהן כדי לשמש לצרכי פרשנות.

7.        הוראות תנאי שימוש אלו מוסיפות על זכויות הפירמה על פי כל דין ואין בהן כדי לגרוע ו/או לפגוע מכל זכות של הפירמה כאמור.

השירותים באתר

8.        האתר מציע לגולשים ברשת האינטרנט באמצעות מחשב ו/או כל מדיה אחרת, בין באופן שוטף ובין באופן אקראי, לרבות משתמש מזדמן (להלן: "המשתמשים"), מידע בתחום עיסוקיה של הפירמה והשירותים שמסופקים על-ידיה, ובכלל זה, מעת לעת, עשוי לכלול מחשבונים, סימולטורים וסימולציות אינדיקטיביות ביחס לנושאים אלו.

לצורך תנאי שימוש אלו, "משתמש" משמעו כל אדם, לרבות חברה או תאגיד אחר, המשתמש באתר, לרבות לביצוע פעולות באמצעות האתר, ובלבד שהמשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. במידה והנך קטין (מתחת לגיל 18) או אינך זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, הנך נדרש ליידע את הוריך ו/או את האפוטרופוסים החוקיים שלך (להלן: "האפוטרופוסים") בדבר תנאי שימוש אלו ולקבל את אישורם לביצוע כל פעילות, מכל סוג שהוא, במסגרת האתר. על האפוטרופוסים חלה אחריות ליידע את הקטינים ו/או פסולי הדין המעוניינים לגלוש באתר בדבר תנאי שימוש אלו וכן לפקח על פעילות הקטינים ו/או פסולי הדין בכדי שאלו יפעלו על פי תנאי שימוש אלו והמסמכים המחייבים. כל פעילות אשר תבוצע על ידי הקטינים ו/או פסולי הדין באתר מהווה הסכמה של הקטינים, פסולי הדין ו/או האפוטרופוסים, לאמור בתנאי שימוש אלו ובמסמכים המחייבים, והפירמה רשאית להסתמך על עצם השימוש כאמור כאישור לכך שאכן השימוש של אותם קטינים ופסולי דין נעשה באופן מיודע, מאושר ומפוקח של האפוטרופוסים.

9.        כלל המידע באתר (להלן: "המידע") מצוי בחלקו בבעלות הפירמה, בחלקו בבעלות צדדים שלישיים אשר נתנו לפירמה הרשאה לעשות בו שימוש (להלן: "ספקי המידע") ובחלקו הינו מידע פומבי המפורסם על-ידי הרגולטורים ומשרדי הממשלה הרלוונטיים, כגון, אך לא רק, דברי חקיקה, הוראות ביצוע וגילויי דעת של רשות המיסים בישראל, לשכת רואי החשבון, אירגוני תקינה חשבונאית, פסקי-דין ועוד. לצרכי השימוש באתר ותנאי השימוש בו והמסמכים המחייבים, יחולו על המידע כאמור (זולת פרסומים ממשלתיים לציבור) הוראות סעיפים 39-45 להלן.

10.     האתר מציע מגוון תכנים בהתייחס למידע ואולם הפירמה אינה מתחייבת כי כל התכנים ו/או השירותים הללו יינתנו באופן רציף ושוטף באתר, והיא רשאית לשנות את רשימת התכנים ו/או השירותים הניתנים באתר לפי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי ליתן על כך הודעה מוקדמת כלשהי.

11.     המידע הכלול באתר הינו מידע כללי בלבד. הוא איננו מהווה ולא נועד להוות או להחליף ייעוץ מקצועי פרטני. הסימולטורים והמחשבונים באתר, ככל שקיימים ו/או יהיו, הינם אינדיקטיביים בלבד. אין להתייחס למידע זה ו/או לסימולציות ולפלטי המחשבונים כייעוץ מס, ייעוץ פרישה או כל ייעוץ אחר. יישום המידע עשוי להשתנות מאדם לאדם ומחברה לחברה על-פי הנתונים האישיים הספציפיים של המשתמש ונסיבות פנייתו. אנו מפצירים בפניך לפנות לקבלת ייעוץ מקצועי פרטני על פי הנסיבות ומסכת העובדות הרלוונטית לך בלבד, ולא להסתמך על המידע, המחשבונים, הסימולטורים והסימולציות שבאתר לכל צורך שהוא. לפירמה לא תהיה אחריות לנכונות, עדכנות ודיות המידע, המחשבונים, הסימולטורים והסימולציות ביחס למשתמש או בכלל, ואין היא עושה כל מצג בנדון.

12.     לפרטים ובירורים באשר לשירותים, למוצרים ו/או לאספקתם ניתן לפנות אל רו"ח יצחק יוסטר באמצעות הטופס המצוי באתר תחת הכותרת "צור קשר" וכן, פרטי ההתקשרות המופיעים באתר.

13.     למניעת ספק, העמדת האתר לרשות המשתמשים ופרסום המידע בו, אינו מהווה התחייבות כלשהי של הפירמה להתקשרות עתידית בינה לבין המשתמש ו/או צד שלישי כלשהו, בעניין המידע או בכל עניין אחר.

השימוש באתר ובמידע

14.     הפירמה שומרת לעצמה את הזכות, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מראש, להפסיק את פעילות האתר בכל עת ו/או למנוע את הגישה לאתר ו/או למנוע את ביצוען של פעולות מסוימות באתר.

15.     תנאים אלו וכן יתר המסמכים המחייבים, ניתנים לשינוי ו/או עדכון בכל עת ע"י הפירמה ו/או מי מטעמה, על פי שיקול דעתה הבלעדי.

16.     תנאי שימוש אלה יחולו על כל פעולה שתבוצע באתר על ידי המשתמש, ויהוו חוזה התקשרות מחייב בין המשתמש ובין הפירמה, לכל דבר ועניין. מובהר כי גלישה באתר ו/או ביצוע פעולות באתר, ייחשבו כקיבול הסכם זה ומהוות הסכמת המשתמש לקבל ולנהוג על פי תנאי השימוש. אם אינך מסכים לתנאי מתנאי השימוש או המסמכים המחייבים, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.

מובהר כי, כל המבצע פעולה באתר מצהיר כי הינו מודע לתנאי השימוש באתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד הפירמה ו/או בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם, מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות הפירמה ו/או בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תנאי שימוש אלו בלבד.

17.     זכות השימוש במידע נתונה לך בלבד, למטרת שימוש אישי, פרטי ולא מסחרי. אינך רשאי להרשות שימוש כלשהו במידע, בין בתמורה ובין שלא בתמורה, לצד ג' כלשהו.

18.     בשימושך באתר הינך מתחייב כי המידע לא ישמש למטרות רווח או למטרות מסחריות אחרות ולא יאוחסן באתרים אחרים ברשת האינטרנט.

19.     הינך מתחייב להשתמש במידע ובשירותים המוצעים באתר בהתאם לדרישות כל דין ובכפוף להנחיות ולהוראות באתר. הינך מתחייב שלא לפגוע בפירמה או במשתמשים אחרים של האתר או ברשת האינטרנט בכלל, ובכלל זה הינך מתחייב להימנע מכל פגיעה ביכולתם ליהנות מהתכנים הניתנים באתר. איסור זה כולל גם משלוח דואר זבל, מכתבי שרשרת, משחקי פירמידה או כל נסיון למסור מידע או להציע שירותים שהמשתמשים או הפירמה אינם מעוניינים בהם.

20.     הינך מתחייב להימנע לחלוטין מכל ניסיון לאיסוף מידע על האתר ו/או על המשמשים באמצעות תוכנות מחשב או בכל דרך אחרת, וכן להימנע מעריכת שינויים בלתי מורשים בקוד התוכנה של האתר.

21.     אין לפרסם ברבים את המידע ו/או כל חלק ממנו, אלא בתנאים כמפורט באתר, ואין לפרסם ברבים כל מוצר ו/או פלט של המידע, בין שהוא מודפס כשרטוט או כדו"ח ובין שהוא ניתן כקובץ על גבי אמצעים מגנטיים או בכל צורה אחרת ואין לשכפל, לצלם, להעתיק ו/או להדפיס כל מוצר ו/או פלט כאמור לעיל מתוך המידע או כל חלק ממנו לצורך הפצה או פרסום בכל דרך שהיא, ואין לאפשר, בין במישרין ובין בעקיפין, בין בתמורה ובין ללא תמורה, את ביצוע אחת או יותר מהפעולות המפורטות לעיל.

22.     כל העתקה, הפצה, משלוח, שידור או פרסום של מידע המאוחסן באתר, שלא הותר במפורש, אסור, אלא אם נתנה לכך הסכמת הפירמה מראש ובכתב.

23.     המשתמש מתחייב בזאת שלא לבצע שינויים במידע, לרבות שיכתוב, עריכה, עיבוד, תקצור, תרגום, העתקה, איחסון, פרסום, הגבלת או הסרת פרסום של המידע או חלק ממנו, ברשת האינטרנט ו/או בכל מדיה אחרת, קיימת ו/או עתידית, וכן שלא להעניק רישיונות משניים, שלא ליצור עבודות נגזרות, ושלא לבצע עסקאות ו/או התקשרויות עם צדדים שלישיים, בתמורה או שלא בתמורה, במידע או חלק ממנו.

24.     הינך מתחייב לשמור בהקפדה על המידע ולנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים לשם מניעת אובדנו ו/או הגעתו לידי אחרים.

אבטחה ופרטיות

25.     הפירמה ו/או מי מטעמה נוקטים באמצעי זהירות סבירים ומקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע ולמנוע כניסה לא מורשית לאתר. פרטי ההתקשרות של משתמש (שם ודואר אלקטרוני) אשר נרשם לאתר ומסר מרצונו פרטים אלו, יישמרו במערכות הפירמה לצורך מתן מענה לפניות ולצורך דיוור ישיר. להסרה, יש לפנות בכתב לרו"ח יצחק יוסטר באמצעות הטופס המצוי באתר תחת "צור קשר". ביצוע ההסרה עשוי להימשך עד 14 ימי עבודה מיום קבלת הפנייה.

26.     מובהר כי מאחר ומדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת, אין באפשרותה של הפירמה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות ועל כן, אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי הפירמה ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הפירמה. כמו כן, במקרים הנובעים מכוח עליון, הפירמה לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם למשתמש או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שמסר יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

27.     הפירמה מתחייבת כי לא תעשה שימוש בפרטי המשתמשים הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד וכן, לצורך שמירת קשר עם המשתמש, שיגור ודיוור מידע, ויצירת קשר אם וככל שהמשתמש יפנה בבקשה ליצירת קשר כאמור.

28.     למרות האמור לעיל, הפירמה תהא רשאית להעביר פרטיו האישיים של משתמש לצד שלישי במקרים בהם המשתמש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בפירמה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, או עשה שימוש בשירותי הפירמה ו/או באתר לביצוע מעשה בלתי חוקי, אם התקבל בידי הפירמה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי המשתמש לצד שלישי וכן בכל מחלוקת או הליך משפטי.

29.     כמו כן, הפירמה תוכל להשתמש בפרטיו האישיים של המשתמש, ללא זיהוי המשתמש הספציפי, לצורך ניתוח מידע סטטיסטי והצגתו ו/או מסירתו לגורמים אחרים

הגבלת אחריות

30.     השימוש באתר נעשה באחריותך הבלעדית והמלאה.

31.     האתר והמידע המפורט בו מוצעים למשתמשים כמות שהם (As Is). הפירמה אינה מתחייבת ולא תישא בכל אחריות לנכונות המידע, שלמותו, מידת דיוקו, דיותו ו/או התאמתו לצרכיך ו/או למטרותיך. באחריותך לבצע בדיקות נוספות ולקבל ייעוץ מקצועי מתאים, במידה שהנסיבות מצריכות זאת.

32.     הפירמה וספקי המידע, לרבות מנהליהם, עובדיהם וכל מי מטעמם, אינם ולא יהיו אחראים לזמינות המידע, לתוכן, לצורה, לשלמות, לעדכניות, לחוקיות, לדיוק ולדיות הנתונים, להתאמתם למשתמש בטיבם, אופיים, והיקפם, לליקוי בדרך העברתו של המידע, לתוכנו של המידע ו/או לאי התאמת הנתונים שהתקבלו במחשב הפירמה לנתונים המתקבלים במחשב המשתמש.

בנוסף ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, הפירמה וספקי המידע, לרבות מנהליהם, עובדיהם וכל מי מטעמם, אינם לא יהיו אחראים לכל אובדן, הפסד או נזק מכל מין וסוג שהוא, ישיר, עקיף תוצאתי או אחר, שיגרמו למשתמש או לצד ג' כלשהו בגין השימוש במידע ו/או באתר ו/או הסתמכות עליו ו/או בגין ביטול ו/או הפסקת איזה מהשירותים המוצעים באתר לרבות בגין שיבושים ו/או ליקויים בהעברת המידע בין אם נגרמו במזיד על ידי צד ג' כלשהו ובין אם נגרמו בשל תקלה כלשהי או מכל סיבה אחרת.

33.     הפירמה אינה מתחייבת ששירותי האתר לא יופרעו, יינתנו כסדרם או בלא הפסקות, יתקיימו בבטחה וללא טעויות, ויהיו חסינים מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי הפירמה ו/או המשתמש או מפני נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים; והכל, בחומרה, בתוכנה, בקווי ובמערכות תקשורת, אצל הפירמה או אצל מי מספקיה ו/או אצל המשתמש.

34.     המשתמש פוטר בזה את ספקי המידע והפירמה מכל נזק כאמור גם אם האחריות בגינו חלה עליהם על פי כל דין ובכלל זה דיני החוזים, דיני הנזיקין, דיני הגנת הפרטיות או דיני המחשבים, לרבות עוולת הרשלנות.

35.     הפירמה איננה אחראית לכל שימוש שהינך עושה, בין במישרין בין בעקיפין, במידע ובשירותים המוצעים באתר ו/או להסתמכותך עליהם והינך אחראי באופן בלעדי ומלא לכל שימוש שהינך עושה או תעשה בהם ו/או להסתמכותך עליהם.

36.     היקף, טיב ומחיר השירותים שיינתנו על-ידי הפירמה לבקשת המשתמש, אם וככל שינתנו, הם אלו שיפורטו בהסכם ההתקשרות הפורמלי למתן השירותים שתעביר הפירמה למשתמש לפי בקשתו, אם תחפוץ להעניקם. בכל מקרה של סתירה בין האמור באתר ו/או במסמכים המחייבים לבין האמור בהסכם ההתקשרות למתן השירותים, יגבר האמור בהסכם מתן השירותים.

37.     הפירמה איננה מתחייבת, כי השימוש במידע באתר לא יופרע, יינתן כסדרו, בלא הפסקות, יתקיים בבטחה ללא טעויות או יהיה חסין מפני נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים.

38.     הפירמה וספקי המידע פועלים במידת האפשר על מנת שהמידע יהיה נכון ומדויק ככל שניתן, אולם על אף האמור ייתכן ויחול ליקוי ו/או טעות ו/או אי דיוק במידע ו/או בדרך העברתו אליך.

קנין רוחני

39.     כל זכויות הקניין הרוחני בכל התכנים באתר, לרבות שמות מסחריים, סימני המסחר, שמות המתחם, זכויות הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות, הסודות המסחריים, זכויות הבעלות במידע, לרבות זכויות ההפצה וכל קנין רוחני אחר הקיים באתר ו/או במידע (זולת פרסומים ממשלתיים לציבור המופיעים בו), עיצובו הגרפי של האתר, תמונות, תרשימים, מצגות, סרטונים, קבצי  וידאו ואודיו, ברושורים, סקירות, ניוזלטרים, בסיסי הנתונים בו, רשימות השירותים, תיאור השירותים, קוד המחשב של האתר וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו וכן, השירותים המוצעים בו ובכל תוכן הכלול בו (להלן, יחד: "הקניין הרוחני"), הינם רכושה וקניינה של הפירמה בלבד, בין אם יש לה זכות יוצרים ו/או רישיונות ו/או הרשאות לגביו או כל זכות קניינית אחרת בקשר אליו ובין אם לאו, ובין אם זו – ככל שקיימת – ניתנת לרישום ו/או נרשמה ובין אם לאו.

40.     למשתמש לא תהיה כל זכות מכל סוג שהוא במידע ובקניין הרוחני.

41.     אין לעשות כל שימוש מסחרי או אחר בנתונים המתפרסמים באתר, בבסיס הנתונים באתר, ברשימות, במידע וביתר הקניין הרוחני המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים על ידי ו/או מטעם הפירמה בלא קבלת הסכמת הפירמה מראש ובכתב. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים באתר לצורך הצגתם באתר אינטרנט או בשירות אחר כלשהו בלא לקבל את הסכמת הפירמה מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה, אם וככל שתינתן.

בכלל זה, נאסר לאסוף נתונים מן האתר באמצעות תוכנות ו/או אמצעים אחרים ו/או להפיץ נתונים כאלה ברבים באופן מסחרי או במסגרת מסחרית.

42.     אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק, לשנות ולתרגם מידע כלשהו מן האתר לרבות הקניין הרוחני וכל חלק ממנו, בלא קבלת רשותה המפורשת של הפירמה מראש ובכתב.

43.     אין להציג את האתר בתוך מסגרת (Frame) גלויה או סמויה ואין לקשר לעמודים המצויים בתוכו (Deep-Linking/"קישור עומק"), אלא לעמוד הבית בלבד. בנוסף, אין להציג בפומבי, לשדר, להעביר לציבור או להעמיד לרשותו, לעבד, ליצור או לעשות יצירות נגזרות, למכור או להשכיר כל חלק מן הנ"ל, בין על ידך ובין באמצעות או בשיתוף צד שלישי, בכל דרך או אמצעי בין אם אלקטרוניים, ממוחשבים, מכאניים, אופטיים, אמצעי צילום או הקלטה, או בכל אמצעי ודרך אחרת, ובכלל זה, אין להציג את האתר בעיצוב או ממשק גרפי שונים מאלה שעיצבה לו הפירמה; והכל, אלא בכפוף לקבלת הסכמתה של הפירמה לכך מראש ובכתב.

44.     הינך מתחייב בזאת שלא לפרסם ברבים את המידע ו/או כל חלק ממנו, זולת עצם קיומו באתר. כן, הינך מתחייב, כי לא תפרסם ברבים כל מוצר ו/או פלט של המידע, לרבות תוצאות סימולטורים ומחשבונים, בין שהוא מודפס כשרטוט או כדו"ח ובין שהוא ניתן כקובץ על גבי אמצעים מגנטיים או בכל צורה אחרת וכי לא תשכפל, לא תצלם, לא תעתיק ולא תדפיס כל מוצר ו/או פלט כאמור לעיל מתוך המידע, הסימולציות ופלטי המחשבונים והסימולטורים או כל חלק מהם לצורך הפצה או פרסום בכל דרך שהיא וכן לא תאפשר, בין במישרין ובין בעקיפין, בין בתמורה ובין ללא תמורה, את ביצוע אחת או יותר מהפעולות המפורטות לעיל.

45.     אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא, ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת המשנים את עיצובם באתר או מחסירים מהם תכנים כלשהם ובפרט פרסומות ותכנים מסחריים.

העלאת והורדת תכנים

46.     בעת שימוש באתר עליך להקפיד שהתכנים המועלים על ידך הינם חוקיים. בין השאר ולמען הדוגמה בלבד, חל איסור לשלוח את התכנים הבאים:

46.1.        Data Mining Crawlers, רוגלות ופוגענים;

46.2.        כל תוכן הידוע לך שהוא שקרי, מטעה או מסולף;

46.3.        כל תוכן הפוגע בזכויות קנייניות של אחרים או מפר אותן, לרבות זכויות יוצרים וסימני מסחר, או הטעון רישיון או הרשאה מבלי שאלו נתקבלו כדין;

46.4.        כל תוכן פורנוגרפי או בעל אופי מיני בוטה;

46.5.        כל תוכן הנוגע לקטינים ומזהה אותם, את פרטיהם האישיים או את מענם ודרכי ההתקשרות עימם;

46.6.        סיסמאות, שמות משתמש ופרטים אחרים, המאפשרים שימוש בתוכנות מחשב, קבצים דיגיטליים, אתרי אינטרנט או שירותים, הטעונים הרשמה או תשלום, בלא תשלום או הרשמה כאמור;

46.7.        כל תוכן המהווה לשון הרע על אדם, או הפוגע בפרטיותו, או בשמו הטוב;

46.8.        כל תוכן בעל אופי או תוכן טורדני, מעליב, עוין, מאיים או גס רוח;

46.9.        כל תוכן שיש בו, או הוא מעודד לגזענות, או אפליה פסולה על בסיס גזע, מוצא, צבע עור, עדה, לאומיות, דת, מין, עיסוק, נטייה מינית, מחלה, נכות גופנית או נפשית, אמונה, השקפה פוליטית, או מעמד חברתי-כלכלי;

46.10.     כל תוכן המעודד ביצוע עבירה פלילית או עלול להוות בסיס לתביעה או אחריות אזרחית;

46.11.     כל תוכן העלול להטעות מקבל שירותים, צרכן, נישום או משתמש;

46.12.     כל תוכן בעל אופי פרסומי או מסחרי;

46.13.     כל תוכן שהגישה אליו חסומה באמצעות סיסמה או הצפנה ואינה מתאפשרת באופן חופשי לכל משתמשי האינטרנט.

47.     אין לקשר לאתר מכל אתר המכיל תכנים פורנוגראפיים, תכנים המעודדים לגזענות או להפליה פסולה, או המנוגדים לחוק, או שפרסומם מנוגד לחוק או המעודדים פעילות המנוגדת לחוק.

48.     אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר.

49.     הפירמה רשאית לסרב לפרסם, או למחוק לאלתר בכל עת כל תוכן שנשלח, אם הפרת את תנאי השימוש או שעשית מעשה או מחדל הפוגע או עלול לפגוע בשירותים הניתנים באתר, במשתמשיו, בפירמה, לקוחותיה, או במי מטעמה.

50.     הפירמה אינה טוענת לבעלות בתכנים שאתה מוסר באמצעות האתר, לרבות בתגובות, פוסטים, צ'אטים, פורומים, סטטוסים וכיוצ"ב. יחד עם זה, כאשר אתה מוסר תכנים, אתה מאשר בעצם מסירתם כי אתה בעל כל הזכויות בהם וכי הנך רשאי למוסרם לפרסום. אם אינך היוצר או בעל הזכויות בתכנים שאתה מוסר, אתה מאשר שהנך בעל הרשאה כדין מבעל הזכויות, המתירה לך למסור את התכנים ולתת בהם זכויות שימוש כמפורט לעיל ולהלן. הפירמה לא תישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מהפרת זכויות של בעלי הזכויות בתכנים. הנך נושא באחריות המלאה והבלעדית לכל הצגה או פרסום של תכנים, שנעשו על ידך ומתחייב לשפות את הפירמה בגין כל נזק שייגרם כתוצאה מכך.

פרסומות

51.     הפירמה רשאית לכלול באתר תכנים מסחריים, לרבות פרסומות, באנרים, מודעות, מודעות קופצות, קבצים דיגיטליים, קישורים ותוצאות חיפוש. הפירמה רשאית לבצע שינויים באתר, ובכלל זה להפסיק מתן שירותים, להוריד מהאתר פרסומים שונים ולמחוק פרסומים ללא שמירת גיבויים, וזאת על פי שיקול דעתה וללא צורך בקבלת הודעה מוקדמת או הסכמה מהמשתמש.

שינויים והפסקת שירות

52.     הפירמה רשאית להפסיק את פעילות האתר באופן זמני ו/או באופן קבוע בכל עת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.

53.     הפירמה רשאית להפסיק בכל עת את מתן השירותים באתר ו/או לשנות מעת לעת את מבנה האתר, מראהו ועיצובו, את היקפם וזמינותם של השירותים בו, ותהיה רשאית לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר; והכל, בלא צורך להודיע לך על כך מראש או בכלל.

54.     הפירמה שומרת על זכותה לשנות את הוראות וכללי השימוש באתר ואת המסמכים המחייבים או כל חלק מהם מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

דין ומקום השיפוט

55.     על השימוש באתר, תנאי שימוש אלו והמסמכים המחייבים, יחולו דיני מדינת ישראל ולבתי המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב – יפו תהיה הסמכות המקומית הבלעדית והייחודית לדון בכל מחלוקת שתתעורר כתוצאה מתנאי שימוש אלו ו/או המסמכים המחייבים ו/או השימוש באתר ו/או בקשר אליו.