הצהרת נגישות

כללי

1.        אתר משרד רואה החשבון צחי יוסטר, רו"ח (ייעוץ במיסוי פרישה) https://www.iustertax.co.il (להלן: "האתר") הינו בבעלותו של משרד רו"ח יוסטר בראשותו של רו"ח יצחק יוסטר (להלן, ביחד ולחוד: "הפירמה").

2.        השימוש באתר ובכלל זה בתכנים הכלולים ובשירותים הפועלים בו, כפוף, בין היתר, לתנאי השימוש באתר.

3.        הפירמה פועלת, בין היתר, במטרה לאפשר את מתן השירותים המוענקים על ידה לכלל הציבור, לרבות לאנשים עם מוגבלויות שונות: מוגבלות פיזית, חושית (לקות ראייה ושמיעה), לקות נפשית ולקות שיכלית.

4.        הפירמה פועלת להנגשת המידע והשירותים המסופקים על ידה לאנשים עם מוגבלויות, בין היתר כמפורט להלן.

הנגשת אתר האינטרנט

5.        בכדי לאפשר גלישה קלה ונוחה באתר עבור אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, הנובעים בין היתר ממוגבלות פיזית, חושית ו/או קוגניטיבית, כל העמודים באתר זה עומדים בהנחיות הנגישות לאינטרנט של ארגון ה-W3C (Web content accessibility guidelines 2.0)  והתקן הישראלי (תי5568), ברמה AA.

6.        כל העמודים באתר זה כתובים בקוד (HTML5, CSS3 & JS) תקין. כתיבה בקוד תקין מבטיחה עבודה תקינה של אמצעי גלישה שבהם משתמשים אנשים עם מוגבלות (כגון קוראי-מסך לשימושם של עיוורים).

תצוגה מיטבית של האתר

7.        האתר תומך בצפייה ברזולוציה מינימאלית של 768X.

8.        הדפדפנים המומלצים לצפייה באתר: אינטרנט אקספלורר, פיירפופוקס וכרום בגרסתם העדכנית ועד 2 גרסאות לאחור.

9.        כמו-כן, האתר מומלץ לצפייה באמצעות מכשירי ניידים מבוססי אנדרואיד ו- iOS.

שינוי התצוגה באתר

10.     ניתן לעשות שינויים בגודל הטקסטים ובצבעים באתר באמצעות הדפדפן ו/או מערכת ההפעלה. המשתמשים מוזמנים לפעול על-פי ההנחיות לשינוי צבעים וגופנים בדפדפן. שינויים אלה ישפיעו על כל האתרים שבהם תצפו באמצעות הדפדפן שלכם. ייתכן שחלק מהאתרים לא יגיבו לשינויים משום שהם אינם נגישים.

הפעלת האתר באמצעות מקלדת

11.     לחיצה חוזרת ונשנית על המקש TAB תעביר אתכם בין הקישורים השונים בעמוד. לחיצה על Enter תפעיל את הקישור.

שימו לב, לחיצה על TAB תעביר אתכם לקישור הבא ולחיצה על Shift+TAB תחזיר אתכם לקישור הקודם.

אמצעי נגישות נוספים באתר

12.     הטקסטים המופיעים באתר מנוסחים בצורה בהירה ופשוטה על מנת להקל על הקוראים.

13.     הטקסטים כוללים כותרות לטובת גלישה נוחה ואפקטיבית יותר לעיוורים הנעזרים בטכנולוגיות קוראות מסך.

14.     מאחורי כל סימול וכפתור באתר מופיע תיאור טקסטואלי, המוקרא לגולשים שנעזרים בתוכנת הקראה.

15.     הקישורים באתר בעלי שמות משמעותיים, מודגשים באופן בולט במעבר עכבר.

16.     האתר נבנה ונבדק על-ידי _______________ ונמצא נגיש לאנשים עם מוגבלויות על פי הנחיות הנגישות המקובלות בעולם Web Content Accessibility Guidelines 2.0 ברמה AA.

הנגשת משרדי הפירמה

17.     משרדי הפירמה ממוקמים בתל-אביב במבנה המשמש גם למגורים. במבנה קיימת מעלית המאפשרת גישה נוחה לאנשים עם מוגבלויות. יחד עם זאת, אין באפשרות הפירמה לגרום להחלפת המעלית במעלית בעלת פתח כניסה רחב המתאים לכניסת כסא גלגלים.

18.     במשרדי החברה קיים מענה הולם לעמדת מתן שירות נגישה, מושבי המתנה שירותים בעלי פתח כניסה רחב ועוד, באופן המאפשר לבעלי מוגבלויות שונות לקבל שירות מתאים באופן עצמאי ומכבד.

19.     במידת הצורך, ניתן לתאם קבלת שירותים באתר הלקוח על-מנת לאפשר מתן שירותים באופן מיטבי לבעלי מוגבלויות בביתם או בכל אתר אחר שבו אלו יכולים לקבל שירות, בטווח נסיעה סביר ממשרדי הפירמה.

הנגשת השירותים הטלפוניים

20.     המענה הטלפוני של הפירמה זמין ונגיש לכלל הציבור, לרבות אנשים עם מוגבלויות. שירות המענה הקולי זמין בכל שעות הפעילות והוא מותאם בשפה פשוטה ובקצב דיבור איטי וברור, ללא מוסיקת רקע. מעניקי השירות בפירמה זמינים בכל יום בשעות הפעילות הרגילות (8:00-17:00) ומעניקים שירות מקצועי ומותאם אישית, לפי הצורך, תוך העמדת חלופות להתקשרות כגון דוא"ל, פניה באמצעות האתר וכיוצ"ב.

הנגשת המידע

21.     כל מידע הנמסר ללקוחות, בכתב או בעל פה, יימסר לכל אדם עם מוגבלות באופן שיבטיח לו את נגישות המידע, לפי בקשה.

22.     בכל שאלה בנושא נגישות לאנשים עם מוגבלויות בקבוצה ניתן לפנות למר יצחק יוסטר, רו"ח, בדוא"ל zahi@iustertax.co.il.

23.     מענה יינתן תוך 48-72 שעות.